Известие

Collapse
No announcement yet.

Selespeed - приказки с картинки

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Здравейте колеги,нов съм в форума и се надявам да приемате хора с Фиат.Нека опиша проблема...Така колата е Стило Абарт и отскоро забелязах,че при спиране колата не връща скоростите както трябва и също така оборотите започнаха да помръдват.Стигна се до там че на няколко пъти гаснеше с проблем oil pressure low...когато трябва да я кача на тротоара например.След няколко дни обаче проблема се влоши и започна да се чува странен шум като от ел.напрежение и излезе gearbox fail...От вчера задна скорост ту влиза ту излиза както и при спиране понякога сама застава на N...
    От прочетеното в прекрасната ви тема успях да направя теста за сфера и шума от помпата се чува още с първото превключване!Акумолатора на колата е сменен с нов малко преди да започнат проблемите,ако има значение защото Селето било чуствително към тока.Въпроса ми е колеги 100% ли съм за сфера или има вероятност за нещо друго?

    Comment


    • Трябва да се закачи на диагностика. Да се изпразни системата. Да задействаш веднъж помпата от функцията по диагностика. Само с това задействане трябва да вдигне номинално налягане.

      П.П. И аз до скоро не бях много на ти със селетата докато не ми докараха едно и не го разглобих на съставните му части. И с малко помощ от Добри по телефона ми стана ясно как работи цялата система и как да си направя правилна диагностика. И искам да ти кажа, че това не никак сложна система като разбереш как точно работи. Не мисля обаче че сам ще можеш да се справиш с проблема без да имаш техника и инструменти за тестове и диагностика. За това преди да те е оставила на пътя потърси компетентна помощ, че после репатрака излиза скъпо.
      Last edited by oem; d.m.y г., 09:04.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • Трябва да се закачи на диагностика. Да се изпразни системата. Да задействаш веднъж помпата от функцията по диагностика. Само с това задействане трябва да вдигне номинално налягане.

        Благодаря за бързия отговор колега!А можеш ли да ме насочиш към някой за диагностика,просто нямам програма и кабел...

        Comment


        • Ако си напишеш в профила от кой град си може и да мога
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • От София колега...Поправих го,извинявам се
            Last edited by m.lukanov; d.m.y г., 09:21.

            Comment


            • Виж си за начало нивото на маслото на Селето....
              Шума дето чуваш е от помпата.....мъчи се да качи налягане,ако нивото на маслото е наред аз поне се сещам за два варианта.....сфера или помпа.
              Тряба си диагостика от знаещ,пиши от къде си.

              ---------- Post added at 09:21 ---------- Previous post was at 09:20 ----------

              Първоначално публикувано от m.lukanov Покажи съобщение
              От София колега...
              тук поне има сервизи........
              Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
              Citroen C2 1,6 Sensodrive

              Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
              Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
              Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

              ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

              Comment


              • Ами погледнах съда струва ми се пълен,само че не виждам никаде да има мин. и макс. а и другото което е маслото в съда към дъното е черно направо а по-нагоре става светло чак бистро!И още нещо мисля важно,при запален двигател се чува цъкане на реле видях кое е,но нямам идея за какво служи...

                Comment


                • Цъкането вероятно е от клапана за вентилация на резервоара. С оборотите трябва да си променя честотата.

                  Това с черното масло не би трябвало да си очаквал да е друго тъй като сигурно не е сменяно никога, ай факта, че не може да се подмени цялото... общо взето за да изчезне напълно черното си е нужно ревизиране на робота като цяло. Отваря се и се измива хубаво. Иначе с промивки с масло ще струва поне 3, 4 литра масло да прекараш, а то си е скъпо.

                  В общия раздел си харесай сервиз и отивай.
                  Last edited by oem; d.m.y г., 09:31.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • Идеята ми е,че това цъкане го нямаше до скоро,а честотата е една и съща прави цък-цък след 3,4 секунди пак цък-цък...все едно включва и после изключва...И за масалото да попитам разбрах,че са 2...едното е в съда горе другото било на самия робот маслото...Колкото до цвета това,че на дъното е черно нормално ли е ?

                    Comment


                    • Нямам идея тогава какво е. В сервиза ще ти кажат.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от m.lukanov Покажи съобщение
                        Ами погледнах съда струва ми се пълен,само че не виждам никаде да има мин. и макс. а и другото което е маслото в съда към дъното е черно направо а по-нагоре става светло чак бистро!И още нещо мисля важно,при запален двигател се чува цъкане на реле видях кое е,но нямам идея за какво служи...
                        това е релето на помпата.....извади го зачисти крачетата може да са клеясали и да не правят добър контакт......мин. и макс са на малка щека на капачката на съда....това с черната утайка не е добре може да е от мембраната на сферата,тоест издаала е багажа.
                        Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                        Citroen C2 1,6 Sensodrive

                        Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                        Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                        Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                        ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                        Comment


                        • Последен въпрос колеги...извинете ме нов съм и зелен!Има ли вероятност да е изгоряло някой бушон или при смяната на акумолатора да се е бъгнала колата?

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от m.lukanov Покажи съобщение
                            Идеята ми е,че това цъкане го нямаше до скоро,а честотата е една и съща прави цък-цък след 3,4 секунди пак цък-цък...все едно включва и после изключва...И за масалото да попитам разбрах,че са 2...едното е в съда горе другото било на самия робот маслото...Колкото до цвета това,че на дъното е черно нормално ли е ?
                            в случая те касае маслото горе......то е за налягането....
                            Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                            Citroen C2 1,6 Sensodrive

                            Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                            Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                            Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                            ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                            Comment


                            • Благодаря и на двама ви за отговорите!Когато има развитие ще пиша пак

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от m.lukanov Покажи съобщение
                                Последен въпрос колеги...извинете ме нов съм и зелен!Има ли вероятност да е изгоряло някой бушон или при смяната на акумолатора да се е бъгнала колата?
                                виж го този бушон дто цъка....зачисти ги...смеи го не е скъп,може и да е от него....после бягай в сервиз.
                                Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                                Citroen C2 1,6 Sensodrive

                                Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                                Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                                Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                                ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                                Comment

                                Working...
                                X